sábado, 19 de septiembre de 2009

FRIENDS will be FRIENDS

Another red letter day, so the pound has dropped and the children are creating. The other half ran away taking all the cash and leaving you with the lumber. Got a pain in the chest, doctors on strike what you need is a rest
It's not easy love, but you've got friends you can trust.
F r i e n d s will be f r i e n d s, when you're in need of love they give you care and attention.
Friends will be friends, when you're through with life and all hope is lost,
Hold out your hand 'cause friends will be friends RIGHT 'TILL THE END.
Now it's a beautiful day, whe postman delivered a letter from your lover. Only a phone call away. You tried to track him down but somebody stole his number, as a matter of fact. You're getting used to life without him in your way.
It's so easy now, 'cause you got friends you can trust.
F r i e n d s will be f r i e n d s, when you're in need of love they give you care and attention.
Friends will be friends, when you're through with life and all hope is lost,
Hold out your hand 'cause friends will be friends RIGHT 'TILL THE END.

Por Queen

Te merecés esto.
Te amo.
- Julieta.

1 comentario:

Sin Nombre (Amiga) dijo...

Jaja del Estado, tonta. Mejor, aunque mucho ruido y pocas nueces, Camila toca cuando quiere. Ya te dije: No pienso tener dominio sobre algo que todos tienen. Aunque si digo "Las nalgas de Meli son mías, $10 por cada manotazo", creo que podría ganarme unos pesos. Camila sería mi primer cliente, jaja. Basura.
Eso sí, manotazo, nada más, tampoco nos vayamos de tema. El que quiera hacerle otras cosas se va a encontrar con una Carta Documento de mi parte ya que hoy día hay Carta Documento por todo.
Jaja, me aburrí del Frogger, gané como dos niveles pero en uno hay arañas y me desagradan. Y no se me destraban los demás niveles, no sé qué tengo que hacer para que se puedan jugar.